Mysdag!


Idag hade Andreas och jag mysdag!


Vi åkte till Birsta och handlade lite, tog en gofika och bara slappade!
Det är mysigt att ha något att göra nu i väntans tider och det måste ju vara något i lugnt tempo då jag inte pallar så mycket. Fötterna är svullna som aldrig förr, det gör ont när jag går och jag vaggar fram som en anka!

Hittade en fin klänning på H&M som jag köpte, kan ha den både med mage och utan! Perfekt!

Sen var vi in på KappAhl och tittade på lite bebiskläder. Hittade ett par småbyxor (märket Newbie) där som jag blev kär i. Lillgrodan skulle passa så bra i dom, men det fanns inte storlek :(

Kolla, är dom inte söta så säg!!


Kommentarer
Postat av: Knaada

Grymt söta! :)

2012-06-09 @ 22:55:20
URL: http://knaada.com
Postat av: Caroline

Kul att stöta på er så där lite hastigt!

Du är så superfin med din mage!!! Nu håller jag tummarna på att du slipper gå över tiden...

2012-06-09 @ 23:39:01
Postat av: julia

Men gud så söta, dom där måste vi köpa :)

2012-06-10 @ 08:49:02
URL: http://cholia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0