Ett blandat inlägg

Först och främst lägesrapport!
 
Blir nog ingen bebis här i fösta taget känns det som, jag har slutat att hoppas på att han ska komma nu närmsta tiden för jag blir bara besviken hela tiden. Känner mig på allt sämre humör och kan säga att jag avskyr denna väntan av ovisshet.
 
Blir ju inte bättre av att jag fått bristningar på magen. Började med en "blixt" som lyser rött på vänster sida nedanför naveln, den dök för cirka en vecka sedan. Och nu när jag tittade på magen idag så hade jag  fått många fler och min läpp började darra! Fan! Har klarat mig genom hela graviditeten utan en enda bristning men så kommer dom nu!!? Varför då?
 
Idag går jag in i v. 41 så har gått sju dagar över tiden nu. Har små sammandragningar till och från men dom kommer inte regelbundet. Ibland får jag ta en alvedon för värken sätter sig i ryggen men sen händer inget mer.
 
 
 
Baka baka liten kaka
 
Jag fick ett ryck och bakade chokladbollar. Frös in en burk så jag har att bjuda på när det kommer främmande.
 
Så tänkte jag på en sak. Varför säger man främmande? Det är ju inte okänt/ främande folk som kommer utan bekanta/ vänner!
 
- Jag frös in en burk så jag har tills det kommer bekanta!?
 
 
 
Midsommar
 
Imorgon är det midsommar och jag är lite bitter som du kankse märkt. Ingen bebis och inget firande!
 Vad ska man hitta på, Andreas har ju jour och inte kan vi sticka iväg allt för långt.
 
 
Alla planerar och ska hitta på en massa mys. Men vi då, vad ska vi göra.. ?
 
Vill önska alla en trevlig midsommar, festa åt oss med! Nu håller vi tummarna på fint väder och en bebis!
 
 
                                                                   Bilden är lånad
 

Kommentarer
Postat av: morsan

Helt rätt kommer det främmande ska man låsa dörren å dra ner persienn.Vänner kan man släppa in om man vill.

2012-06-21 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0