Tisdag som blev Onsdag..

Ja i Onsdags kom han äntligen och som vi hade längtat efter den stora dagen. Men vi åkte in på BB redan på Tisdagsmorgonen, med värkar och laddade för att föda barn! Men förlossningen blev jobbigt, långdragen och vi fick komplikationer. 
 
Ska berätta mer en annan dag om vår tid på BB och om förlossningen. Nu ska jag bara snabb-blogga, då jag har en del sömn jag måste ta igen.
 
Vi kom nämligen hem idag så nu ska vi ladda och landa här hemma. Men lägger upp några bilder på vår älskade Gustav!
 
Som jag är kär i min lilla gosse
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äntligen är ni hemma som familj! :)

2012-07-02 @ 06:44:05
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: Knaada

Sitter med ett fånigt leende, han är så fin eran gosse! Hoppas det känns bra att vakna hemma idag!

2012-07-02 @ 07:04:17
URL: http://knaada.com
Postat av: [email protected]

Som jag väntat på det här inlägget och som ni fått vänta på honom. Åååh vilken sötnos han är och vilket vackert namn han fått! Stort grattis jag hoppas verkligen ni mår bra och har en härlig första tid som familj. Kram

2012-07-02 @ 17:25:15
URL: http://madelenejonsall.blogg.se
Postat av: Caroline

Så glad att det gick vägen till sist! Tårarna bara sprutade när jag läste om din förlossning...Vilken pärs! Hoppas du läker bra och att du får bearbeta den hemska upplevelsen du varit med om, det ni alla tre varit med om... Ta hand om varandra och er lilla skatt!
Kramar

2012-07-05 @ 21:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0