Svensk film!

Jag älskar de, att få lägga mig i soffan på kvällen och koppla bort allt till en bra film. Äta något gott och bara känna lugnet infinna sig.
 
Nyligen har Andreas och jag sett Liza Marklunds film Nobels Testamente. Jag gillar många svenska filmer och kan rekomendera den.
 
 
 
(Denna film ligger i samma klass som Beck tycker jag. Lättittad, sevärd och spännande!
Wallander filmerna däremot tycker jag är riktigt B, kan inte sätta fingret på vad det är som gör det. Men tycker inte dom filmerna är varken bra eller spännande. Även Irene Huss filmerna tycker jag är halv B. Dom har inte gått hem hos mig iaf.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt de lät! Länge sen jag slappade så... Jag kan säga vad det är med Wallander: dåliga skådisar! Speciellt aspiranterna!

Svar: Ja Hanna dom är verkligen kassa :) Tycker du måste ta hand om dig bättre å samla kraft så du orkar:) Beundrar dig, du gör ju ett hästjobb :)
Stina Leanders

2012-07-26 @ 11:12:48
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0