Tänk hur de blev

Min mage nu 11 dagar efter förlossningen/ snittet. Jag tycker den har dragit ihop sig fint. Den kommer ju aldrig bli som förr men det får man ta om man ska ha barn. Huvudsaken för mig är att hormonsträngen försvinner (det bruna strecket.)
 
Tänk att för 11 dagar sedan så hade jag mitt barn där inne, då kände jag rörelserna när han sträckte på sig och hur han sparkade med fötterna. Saknar magen ibland men nu har vi ju något så mycket bättre!
 
Bästa känslan är när jag tittar honom djupt i ögonen och får ett leende tillbaka. Då han är varm i nacken, snarkar gott när han sover på mitt bröst medans vi ser på tv. Han blir så varm när han äter så håret lockar sig i nacken på honom. Han luktar så gott och har sammetslen hud. Det är mysigt att han är här hos oss och jag vill inte missa en minut! Ligger och tittar på honom medans han sover mellan mig och Andreas. Kunde jag så skulle jag stoppa tiden!
 
Andreas och Gustav sover gott i soffan.
 

Magen 11 dagar efter!
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkligen! Snart inget av bebismagen kvar! Och hormonsträngen kommer att försvinna! Men för mig tog det tid...

2012-07-11 @ 09:44:20
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: Knaada

Vilka fina killar du har! Å magen är snart fin den också :)

2012-07-11 @ 22:13:35
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0