Gustav för hela slanten!

Ja nu blir det mycket om Gustav på min blogg :) Vilket du/ ni kanske kan förstå, är nämligen så att han tagit våra hjärtan med storm den här lilla killen och jag är fast.
 
Hinner inte mycket annat då jag ger min tid till att lära känna vår älskade kille och vi försöker få till någon form av rutin här hemma.
 
Har massor att berätta, men nu är klockan 01.35 och han kommer vakna snart för mat. Så bäst jag kryper i säng så jag hinner sova lite innan jag strax ska upp igen.
 
Får se om jag får lite tid över i morgon isf ska jag blogga lite om besöket vi fick i går. Mina systrar var då hit till oss och tittade på Gustav. Dom hade även med sig supergod mat och paket. Toppen tyckte vi :)
Bilder om detta kommer i morgon om tid finns.
 
Nu bjuder jag på en bild på mig och Gustav. Bilden är tagen starx efter hemgång från BB.  3/7
 
 

Kommentarer
Postat av: morsan

Det känns på nått vis overkligt att det är er Gustav. Tänk att du är mamma. Mamma är väl ett fint ord.

2012-07-07 @ 08:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0