BVC

Igår var vi till BVC och kollade till Gustav. Han hade gått upp fint i vikt och fick godkänt på fyra veckors kontrollen. Distriktssköterskan kollade även på lill-naveln som kladdat ett tag, men den har nu läkt fint tyckte hon.
 
Själv fick jag lämna prov av bröstmjölken från ena bröstet eftersom jag forfarande har problem. Har haft superont länge och det vill inte gå över. Vi väntar på provsvar nu så får vi se vad som är på tok. Det kommer fortfarande blod ibland när jag pumpar ur bröstet och jag har ont som tusan så äter värktabletter. Hoppas nästan att provet ska visa något så jag får medicin. Är så trött på att ha så här ont och inte kunna amma riktigt.
 
Gustav vägde 3905 gram när han föddes. Han är fyra veckor imorgon, vikten är nu 4700 gram vilket betyder att han gått upp en hel del. Det är ju superbra!
 
Bilden är lånad

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja, jädrar vad dom små växer! Hoppas du blir bra snart! Kram

2012-07-25 @ 10:33:54
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: morsan

Nu har du väl fel om födelsevikten,det där är väl efter nedgången?

Svar: riktigt mamma, trött och skrev fel. Har ändra nu :)
Stina Leanders

2012-07-25 @ 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0