Besök

Idag fick vi besök av Andreas guddotter (Lilly) med familj från Lycksele. Lilly har dom brunaste ögonen och dom längsta fransarna. Hon kommer krossa hjärtan när hon blir stor med hennes vackra ögon!
 
Vi, eller rättare sagt Gustav fick present, två stycken pyjamas med dragkedja. Perfekt, han är endast 16 dagar gammal men redan har jag tröttnat på alla dessa dumma knappar. Tacka vet jag dragkedja på barnkläder speciellt på pyjamas!
 
Vi har idag fikat, snackat skit och läst en hel del saga för Lilly. Nu har dom åkt till hotellet för att sova, vi ska träffa upp dom imorgon igen för att hitta på något.
 
Nu blir det film för mig och Andreas. Vi har filmmys på kvällarna för att ladda batterierna en stund innan vi ska sova. Det är nyttigt att kunna varva ner nu när vi blivit föräldrar känner jag. Gustav får vara med han också, han sover då på mage antingen på mitt eller Andreas bröst.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så söt! Och fina pyjamasar! Håller med, det ska vara dragkedja...

2012-07-12 @ 22:05:45
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0