Knåda

Vi är i Knåda och myser, jag och Gustav. Har varit lite tyst här på bloggen sen dess, anledningen är att jag har haft fullt upp sen första minuten vi kom hit. Det har varit tex. besök här och där, glöggmys med familjen, fika här och där.. Hjälpt till här och där, skött om Gustav, julpysslat, handlat på loppis, lagat mat, handlat på mataffären och hälsat på gamla jobbarkompisar, umgåtts med syskonbarnen och syskon, skottat snö, haft myskvällar och allt allt möjligt!
 
Tror jag kommer fortsätta ligga lite lågt här på bloggen tills jag är tillbaka i Sundsvall, vilket troligen blir på måndag eller iaf någon dag till veckan. Så länge myser jag vidare i Knåda och önskar alla en trevlig andra advent!
 
Bilen är lånad
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0