Onsdag

Idag fick jag ställa klockan och kliva upp tidigt för skulle vara barnpiga åt tvillingarna ute på Alnön. Medans skulle Hanna och Johnny till banken och göra business.
Det är lite trassel att bli klar och komma iväg i tid. Mycket planering nu när ja är ovan med bebis, tex att göra allt i rätt ordning för att inte behöva stå och fixa mig medans han skriker för full hals. Han är så liten än så han kan inte vänta en sekund när han vill bli buren eller vill ha mat. Ungefär som en liten fågelunge :)
Men jag hann i tid och Johnny blev impad. Han sa han hade varit lite orolig att jag inte skulle hinna dit i tid men de gjorde jag och känner mig rätt stolt faktiskt :)
 
Tjejerna är lika charmiga som vanligt! Dom är ju så stora nu, står och går själva.
 
Sen när jag skulle därifrån så glömde jag min telefon där, så himla typiskt, för hur ofta är jag till Alnö?? Nästan aldrig.. Så vill du mig något så får du skriva på Facebook. maila eller ringa till Andreas telefon. Du märker väl när jag fått tillbaka den för då svarar jag igen.
 


 
Måste bara berätta vad duktig han är min lilla älsklingssnuff, han sover sig igen hela nätterna och är så lätt att natta. Vi ger honom käk mellan 23.00 och 01.00 sen sover han utan gnäll till ca 07.00. Det är ju inte alltid såhär lyckat men oftast så funkar det och det är ju toppen :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jätte skönt!! Man blir ju knäpp av att inte få sova! Hoppas det håller i sig!

2012-08-01 @ 15:31:36
URL: http://hannaleanders.blogg.se
Postat av: morsan

Det är bara att glädjas när det funkar. Tids nog kommer kikhosta, spöken m.m.

2012-08-01 @ 17:04:57
Postat av: Knaada

Å lika snygg outfits varje dag :) Sommarkillen!

2012-08-01 @ 22:01:46
URL: http://knaada.com
Postat av: julia

Visst är det skönt när dom sover :) Duktig kille!

2012-08-04 @ 20:00:15
URL: http://cholia91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0