Regnfall.

När Gustav ska sova brukar sova i vagnen på dagarna. För den kan jag rulla vart jag vill, om jag vill att vagnen ska stå i köket eller tv-rummet. Ibland får jag för mig att jag ska ut, då är det bara att ta vagnen med mig och Gustav får sova vidare. Superbra!
 
Andreas har tagit hem en "app" på sin telefon som spelar upp lugnande ljud. Så just nu ligger Gustav och sover tungt till ljudet av regn som slår mjukt mot ett tak eller ett fönster. Låter så himla mysigt och ser så gosigt ut i vagnen. Nästan så jag också vill krypa ner där :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: morsan

Ska det verkligen behövas en regnapp denna sommar ?

Svar: Njae haha de har du ju rätt i :P
Stina Leanders

2012-08-03 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0