Mot Knåda!

Idag ska Gustav och jag åka till Knåda och förereda inför dopet. Vi har så himla mycket packning så vet ej hur vi ska få plats i bilen.? Jag är expert på att packa för mycket!
 
Du vet den där tröjan som ligger längst in i garderoben och jag har inte använt en enda gång den på 1 år, kanske kommer jag vilja ha den nu när jag är borta.. bäst jag packar med den! Är det bara jag som är sån eller känner du igen dig?? ;)
 
 
Gustav sover medans jag springer runt, fixar och packar innan vi kan sticka iväg.
 
 
Ha en fin dag :)

Kommentarer
Postat av: morsan

En bild säger mer än ord. Så där ser det nästan ut när Stina ska till Knåda.

2012-08-28 @ 11:03:31
Postat av: Hanna

Haha, undrar hur jag ska få plats med allt i morgon oxå!

2012-08-28 @ 12:22:33
URL: http://hannaleanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0