Jag

Är så roligt att det är så många som vill följa min blogg och tänkte att alla kanske inte vet vem jag är. Så här kommer lite mer om mig!
 
14 snabba
  1. Namn,    Stina och nej inte smeknamn för Kristina (har inget mellannamn)
  2. Ålder,    Just fyllt 28år och känner mig gammal nu
  3. Kommer från,   Edsbyn i Hälsingland
  4. Bor,   Sundsvall och trivs toppen
  5. Gör just nu,   Bloggar och snyter mig hela tiden.. tror jag håller på att bli sjuk
  6. Gör inte just nu,   Matar min bebis, vilket det känns som jag gör mest hela dagarna :)
  7. Varför jag bloggar, När jag slutade mitt jobb i december såg jag chansen att blogga då jag hade mer tid över. För att min familj skulle kunna följa min graviditet och nu Gustavs utveckling
  8. Gillar,   Choklad, mat, rea, sommar
  9. Gillar inte,  Mygg, ärtsoppa, oreda
  10. Måste ha,   Kram, ordning, koll, mat, sömn
  11. Överflöd av,   Räkningar, kärlek, tvätt
  12. Tycker,   Ofta mycket om för mycket
  13. Önskar,  Att min nästa förlossning ska funka, att jag får ett bra jobb, att det blir en riktig sommar innan den är över
  14. Intressen,  Älskar att "scrapbooka", inredning är kul, tycker om att baka, tycker om att ränna i affärer
 
Nu har inte jag skrivit sånt som att det ska bli slut på krig, att alla barn i världen inte ska behöva lida, att det inte ska finnas canser osv. Det tror jag alla håller med om att sånt inte borde finnas!
 
Har du något du vill fråga mig så passa på :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0