Påsk! En mathelg??




Bilden är lånad






Ja nu är vi uppe i Lycksele efter mycket om och men..

Bröt ut i tokskratt i bilen påväg upp! Jag kom nämligen på mig själv och började därför hysteriskt att skratta så tårarna rann..

Läs följade..

1. Mat innan avfärd + fika

2. Vi hinner bara 6 min bort till Birsta City, det är nu dags för kisspause för mig! + glass såklart

3. Vi åker en bit till, jag dricker saft och grejar på i bilen med en påskgrupp jag försöker få ihop medans Andreas kör bil för fullt

4. Dags för kisspause nr 2 för mig, nu ska även en korv med bröd tryckas ner och lite mer saft.

5. Vi kör ett tag till.. jag dricker mer saft och äter ett päron + choklad

6. Hinner bara en köra ett tag till så börjar jag ivrigt riva i väskan, håvar upp en låda med pizza!
Slafsa på för fullt på den kalla pizzan som jag har med mig.

Andreas bara tittar på mig, på ett sätt som inte går att beskriva!!

Jag tittar tillbaka med munnen full av mat och börjar tokskratta! Skattar så tårarna kommer! Jag kom på mig själv sittandes där med en sladdrig pizza i handen, i bilen och magen putar ut för fullt..
Väskan full med mat och fullt sysselsatt!

Trodde det var bara på film dom höll på såhär.. men nu är det MIN verklighet!

Oj nu är det dags för kisspause igen! Andreas suckar ;)


Påsken är väl en mathelg??
Vad är dom andra dagarna då? ...
Hm..

Matdagar??

Väl framme äter vi mat och jag trycker i mig påskägg! :P


Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha gud vad jag skrattar! :) Precis likadan själv, och mitt i allt undrar man hur fan man kunnat lagt på sig mer än 10kg ;P

2012-04-05 @ 22:16:38
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: Vi har kvar katten och hon ska ju vara här tills på måndag så jag hoppas att det inte är pga henne som jag är så snuvig. Men jag gosar inte med henne och försöker att inte klappa henne så mycket IFALL det är hon jag inte tål :)

2012-04-05 @ 22:19:02
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: Julia

SV: Vi har kvar katten och hon ska ju vara här tills på måndag så jag hoppas att det inte är pga henne som jag är så snuvig. Men jag gosar inte med henne och försöker att inte klappa henne så mycket IFALL det är hon jag inte tål :)

2012-04-05 @ 22:19:02
URL: http://cholia91.blogg.se/
Postat av: morsan

Ingen fara du är välkommen till Knåda på mitt bantningsläger efter helgen. Se bara till att spara lite mat åt Andreas åxå.

2012-04-06 @ 08:33:32
Postat av: Knaada

JA, tänk på att barnet behöver en pappa också! ;)



Glad påsk på er!

2012-04-06 @ 15:46:55
URL: http://knaada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0