Här kommer kulan igen!

V. 34

Lovade ju bild på magen igår och här kommer det :)


Läget nu

Min mage är spänd och bebisen tycker nog det är trångt där inne!
Jag märker av att han inte sparkar lika mycket nu, utan rör runt mer istället.

Sover dåligt om nätterna, tur jag är ledig på dagarna så jag kan vila middag och anpassa mig efter hur jag mår.

Mitt bäcken är väldigt skört och så fort jag gör något så får jag väldigt ont. Igår gick jag till affären i Nacksta i fin vädret, promenaden tog ca. 45 min och efter det var jag helt "kaputt"

Samlar vätska så är väldigt svullen om händer, fötter och läppar. Annars mår jag bra och tycker att det är väldigt mysigt att vara gravid mesta dels av tiden.

Andreas och jag har bokat in så vi ska upp på BB i Maj och kolla lite. Även gå på info.möte, känns bra och tryggt.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad veckorna går fort! :)

2012-04-28 @ 21:07:21
URL: http://hannaleanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0