Full fart!

Han är busig!

Klockan är 01.00 nu och jag borde sova för länge sen, men är svårt när man har en liten vilde i magen!

Legat i soffan nu snart en timme och känt hur han far runt där inne. Provade filma med min telefon, men har så dålig kamera så syns nästan inte på film när han rör sig. Fast än det syns hur väl som helst i verkligheten!

Inte en lugn minut nu, innan vi ställde om klockan till sommartid var det runt 23.00 han brukade va som livligast. Men nu är det runt 24.00, tror han är en "nattskruttare" som jag :)

Andreas jobbar natt inatt, han slutar 03.30 och det känns verkligen tomt när han är borta! Är svårt att komma i säng i tid då. Kan till och med känna ibland att det är lite otäckt att vara ensam hemma.

Tänk va fånig jag blir så fort jag börjar tänka på de, då måste jag sova med några lampor på och gärna kolla dörren minst två gånger innan jag kan lägga mig.

Idag har det varit en mysig dag, tog en sväng med Hanna (syster) till Birsta och kollade runt lite. Sen åkte vi på Ica Maxi och handlade lite gott så vi kunde ha söndagsmys hemma hos dom. Väl hemma hos familjen Leanders/ Solin möttes vi av två superhugriga tjejer som slänge sig över nygrillad kycklig och honungsmelon.

Efterrätten bestod av kolapaj och grädde. Supergott var det och jag åt alldeles för mycket!

Finns inget stopp nu för tiden! För cirka en månad sedan så hade jag inte sånt sug efter varken mat eller onyttigheter, men nu på sista tiden har jag blivit hemsk.

Har ökat i vikt som tusan och jag ser verkligen på min kropp att jag börjar lägga på mig!
Jag får passa mig :)

Lägger ut två bilder på gotjejena från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0